ale także pozyskanie tych nowych, co pozwoli im zaoszczędzić czas i środki, które do tej pory musieli przeznaczyć na dodatkową reklamę. Program lojalnościowy to wiele zalet, które znacznie szybciej lojalizują klientów i podnoszą poziom ich zadowolenia z usług. Uczestnik programu dostaje coraz to atrakcyjniejsze oferty, a usługodawca ma możliwość znacznie dostosowania swojej działalności pod konkretne oczekiwania jego klientów, co przekłada się na zwiększone zyski.
System Lojalnościowy z kartą podarunkową
Firma Cart Poland posiada system TicketPoland do obsługi każdego rodzaju programu lojalnościowego. Oparty jest on na terminalu PAX A920 PRO, który zapewnia szybką i łatwą obsługę. W urządzeniu PAX 920 PRO zainstalowana jest aplikacja dedykowana dla systemu lojalnościowego. Klienci otrzymują karty lojalnościowe, które przy każdej wizycie obsługa sczytuje na terminalu. Do tego jest dedykowany panel administracyjny, na którym można szybko sprawdzić aktualny stan karty, generować raporty z transakcji i w ten sposób zarządzać całym programem lojalnościowym czy nadzorować obsługujący go personel.
System TicketPoland daje możliwość wdrożenia wielu rodzajów kart lojalnościowych m.in. karty przedpłacone, podarunkowe, do zbierania punktów czy rabatowe. Czym więc te poszczególne rodzaje kart różnią się od siebie?
Karty przedpłacone (podarunkowe) to przede wszystkim niezwykle wygodne rozwiązanie, które umożliwia szybkie i bezpiecznie transakcję w każdej placówce posiadającej program TicketPoland np.: w restauracji, kinie, sklepie, na koncercie, stadionach czy w różnych ośrodkach sportowych z wyłączeniem użycia gotówki, ponieważ karty wcześniej są zasilane w środki.
Drugi rodzaj, który jest kompatybilny z programem TicketPoland to karty na punkty, które polegają one na korzystnym dla klienta premiowaniu każdego zakupu w systemie poprzez przydział punktów proporcjonalnie do wydanej kwoty, które następnie można wymienić na nagrody, które są w ofercie lojalnościowej danej firmy.
Trzecim rodzajem karty lojalnościowej jest karta rabatowa, daje ona % zniżki w zależności od ustaleń albo od wydanej kwoty lub tylko na wybrane produkty z oferty emitenta karty. W tej chwili jest to najbardziej popularna forma wśród programów lojalnościowych zarówno wśród firm jak i ich klientów.
Korzystając ze sposobu promocji marki lub usług za pomocą ww. programów lojalizujących klientów przedsiębiorca ma możliwość na znaczne lepsze dopasowanie oferty do ich potrzeb, tym samym, nawiązując z nim znacznie trwalszą więź, co znacząco zwiększa świadomość marki i rozpoznawalności w danej branży. Jest to także świetnym elementem marketingu, który ma ma na celu zachęcić potencjalnych klientów do skorzystania z usług i spowodować systematyczne z nich korzystanie. Zarówno w przypadku kart przedpłaconych, jak i lojalnościowych jest możliwe, aby były one wielokrotnego użytku z możliwością nieograniczonej liczby doładowań. Jeśli natomiast przedsiębiorstwo korzystające z programu lojalnościowego nie zdecyduje się na takie rozwiązanie to możliwe jest zaprogramowanie karty do jednorazowego użycia lub ustawienie limitu miesięcznego. W przypadku karty jednorazowego użytku traci ona ważność po jednokrotnym wykonaniu transakcji w punktach sprzedaży. Natomiast karty, które mają ustawiony limit kwotowy pozwalają na wydanie określonej kwoty w punkcie sprzedaży np. 50, 100, 150zł.
System lojalnościowy TicketPoland dostarcza atrakcyjny pakiet korzyści oferowany dla wielu rodzajów firm. Dzięki korzystaniu z naszego systemu przedsiębiorstwo ma możliwość znacznie szybszego uzyskania wzrostu retencji i sprzedaży. Dzieje się tak, ponieważ inwestując w system lojalnościowy przedsiębiorstwo poświęca znacznie mniej czasu i wysiłku na pozyskiwanie nowych klientów i przekonanie ich do oferowanych produktów lub usług. Pozwala to znacząco zmniejszyć wydatki na obsługę klienta czy reklamę, a planowanie kampanii jest bardziej efektywne dzięki bazie danych zbieranej w trakcie programu.
Podsumowując programy lojalnościowe to olbrzymi potencjał i nieograniczone możliwości rozwiązań marketingowych. Sprawdzają się one zarówno w mniejszych, średnich, jak i dużych firmach. Pozytywny oddźwięk programu lojalnościowego dociera też do nowych klientów, którzy zachęceni korzyściami mogą nawet zmienić swoje przyzwyczajenia na rzecz punktu, który oferuje najlepsze dla nich rozwiązania. Dlatego z roku na rok coraz więcej przedsiębiorstw sięga po programy lojalnościowe, które stają się idealną alternatywą dla innego rodzaju kampanii reklamowych.
Do góryDziała na rynku od ponad 27 lat. Należy do czołowych polskich producentów kart plastikowych: magnetycznych, zbliżeniowych, z kodem kreskowym oraz innych zgodnych z zamówieniami Klientów.
05-300 Wólka Mińska ul. Olszowa 5
biuro@cartpoland.pl